FMT Kantoi, Mujahid Rawa Tak Tuduh Pun Zakir Naik Suka Hina Agama..

 On Tuesday, September 25, 2018  

FMT Kantoi, Mujahid Rawa Tak Tuduh Pun Zakir Naik Suka Hina Agama..

FMT Kantoi, Mujahid Rawa Tak Tuduh Pun Zakir Naik Suka Hina Agama..

Oleh : Fakir Ilmu

Laporan FMT ini bermasalah.

Di mana dalam video ini menteri agama Dr Mujahid Yusof Rawa mengatakan;

"Beliau memberi contoh penceramah kontroversi, Zakir yang kerap menghina agama selain Islam.

"Kalau tanya saya, saya kira cara penyampaian dakwah Zakir adalah tidak sesuai di Malaysia. Kita tidak perlukan kaedah perdebatan yang mencaci agama orang lain."



Permainan media seperti FMT sangat jahat untuk menyemai benih kebencian pada Islam & Muslim .

Oleh : Ustaz Firdaus Wong

Beliau memberi contoh penceramah kontroversi, Zakir yang kerap menghina agama selain Islam.

“Kalau tanya saya, saya kira cara peNyampaian dakwah Zakir adalah tidak sesuai di Malaysia. Kita tidak perlukan kaedah perdebatan yang mencaci agama orang lain.

Saya dah tengok video ucapan Datuk Dr. @mujahidyusofrawa dan beliau tak CAKAP SEPERTI YANG DITULIS oleh FMT! Apabila meletakkan tanda “” ini bermaksud itu adalah ayat sebenar Menteri tanpa penambahan atau dimasukkan pemahaman serta perkataan dari si penulis.

FMT sengaja mensensasikan ayat Menteri dan memasukkan nama DZN pada tempat yang tidak disebut langsung nama DZN...

Apakah tujuan FMT ini? Agar masyarakat Muslim mencaci menteri atau ingin ingin meningkatkan viewership atau kedua-duanya sekali?

Menteri juga sebut ‘cara debat yang seolah-olah menghina agama lain’ dan bukannya ‘cara debat yang menghina’. Ayat ‘cara debat yang seolah-olah menghina’ dan ayat ‘cara debat menghina’ adalah berbeza! Atau wartawan dan editor FMT kurang pandai Bahasa Melayu?

FMT ini portal yang benar-benar neutral atau anti-Islam, anda tentukan sendiri!

#media #islamophobia #islam #muslim #muslimphobia #firdauswong#cinamuslim #chinesemuslim #muallaf #dakwah @ Multiracial Reverted Muslim - MRM. 

 

Ulang siar entri FMT Kantoi, Mujahid Rawa Tak Tuduh Pun Zakir Naik Suka Hina Agama.. bertujuan berkongsi bahan bacaan ringan dalam lingkungan rakan blogger dan jaringan sosial tanpa melibatkan sebarang keuntungan. Dengan penghargaan kepada Ameno World iaitu sumber atau penulis asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.
FMT Kantoi, Mujahid Rawa Tak Tuduh Pun Zakir Naik Suka Hina Agama.. 4.5 5 Unknown Tuesday, September 25, 2018 FMT Kantoi, Mujahid Rawa Tak Tuduh Pun Zakir Naik Suka Hina Agama.. Oleh : Fakir Ilmu Laporan FMT ini bermasalah. Di mana dalam vid...


No comments:

Post a Comment