Syed Saddiq Diserang Kaw-Kaw, Mana Suara MP Muslim Yang Lain Soal Penceramah Terkenal..

 On Tuesday, December 25, 2018  

Syed Saddiq Diserang Kaw-Kaw, Mana Suara MP Muslim Yang Lain Soal Penceramah Terkenal..

Syed Saddiq Diserang Kaw-Kaw, Mana Suara MP Muslim Yang Lain Soal Penceramah Terkenal..

Oleh : Firdaus Wong Wai Hung (Official)

Sahabat semua nampak ke tidak trend Ahli Parlimen Belum Muslim ‘serang’ Menteri Belia & Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman apabila beliau mendesak P. Waytha Moorthy letak jawatan? Mereka bersatu dalam isu ini.

Ke mana pula suara Ahli Parlimen Muslim dalam mempertahankan YB Syed Saddiq?



Ini bukan isu bangsa dan agama ini isu Waytha Moorthy memang tak layak. Perpaduan rakyat semakin menghilang semenjak beliau jadi Menteri yang sepatutnya menyatu-padukan rakyat.

Kalau ianya isu bangsa dan agama, Gobind Singh & Kulasegaran juga dah didesak letak jawatan. Bukan juga isu Adib tetapi cara beliau salahkan polis dan disokong oleh YB dan AP lain semasa sidang media tetapi kemudian buat U-Turn puji polis bila Tan Sri Muhyiddin Yassin buat kenyataan sokong kecekapan polis.

Ini belum lagi AJK kuil menipu kononnya Adib dilanggar kereta bomba bukan dipukul dan sebagainya.

Muslim percaya semua yang terjadi adalah takdir Allah Subhana Wa Ta’ala tetapi adalah tindakan kurang bijak meminta rakyat melupakan apa yang terjadi dengan alasan takdir. Jikalau begitu kenapa isu 1MDB dan kematian Teoh Beng Hock itu dilupakan juga atas alasan yang sama iaitu takdir?

Tindakan tegas perlu diambil oleh pihak berkuasa bukannya kita sebagai rakyat biasa tetapi desakan demi desakan perlu dilakukan dengan menggunakan saluran yang betul.

Dalam kes ini, saya salute Syed Saddiq di atas keberaniannya bersuara. Macam Ip-Man, seorang lawan sepuluh...

#justice4adib #adil #syedsaddiq #firdauswong @ Batam, Riau, Indonesia

Ulang siar entri Syed Saddiq Diserang Kaw-Kaw, Mana Suara MP Muslim Yang Lain Soal Penceramah Terkenal.. bertujuan berkongsi bahan bacaan ringan dalam lingkungan rakan blogger dan jaringan sosial tanpa melibatkan sebarang keuntungan. Dengan penghargaan kepada Ameno World iaitu sumber atau penulis asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.
Syed Saddiq Diserang Kaw-Kaw, Mana Suara MP Muslim Yang Lain Soal Penceramah Terkenal.. 4.5 5 Unknown Tuesday, December 25, 2018 Syed Saddiq Diserang Kaw-Kaw, Mana Suara MP Muslim Yang Lain Soal Penceramah Terkenal.. Oleh : Firdaus Wong Wai Hung (Official) Sahab...


No comments:

Post a Comment