9 Individu Ditahan PDRM Kerana Terbabit Dengan Kumpulan Pengganas

 On Tuesday, April 29, 2014  

Laporan PDRM 9 ditahan di Malaysia kerana terbabit dengan Kumpulan Pengganas. Kenapa Kejadian ini merupakan Kebetulan yang amat Kontroversi sekali. Satu jumlah yang besar apabila 9 individu (Malaysia) terlibat dengan Militan. Semuanya dikatakan terbabit dalam satu gerakan keganasan yang berskala besar di luar negara dan juga berpotensi melakukan keganasan di dalam negara Malaysia. 

Laporan PDRM 9 Ditahan Terbabit dengan Kumpulan Pengganas



Merujuk laporan dari pihak polis (PDRM)
  • Sembilan (9) individu ditahan kerana disyaki terbabit sebagai anggota militan.
  • Lokasi Kedah dan Selangor.
  • Umur 22 hingga 55 tahun.
  • Mereka bertanggungjawab merancang untuk melakukan keganasan dalam dan luar negara.
  • Mereka juga dah menjalani latihan ketenteraan untuk memantapkan lagi idelogi keganasan mereka.



Jumlah besar 9 individu (Malaysia) terlibat dengan Militan. Semuanya dikatakan terbabit dalam satu gerakan keganasan yang berskala besar di luar negara dan berpotensi melakukan keganasan di dalam negara ini.
 

Siapakah 9 individu (Malaysia) terlibat dengan Militan

Secara kebetulan Obama datang lalu tiba-tiba ada pula Pasukan Militan di Malaysia. Sampai 9 orang ditangkap. Dunia segala mungkin dan Kebetulan yang amat Kontroversi sekali.

Demi negara tercinta, kami cadangkan polis mendedahkan nama dan wajah-wajah mereka yang ditahan itu. Rakyat perlu tahu siapa individu-individu yang ditahan sebagai anggota militan itu. Nanti berlaku pula spekulasi liar. Siapa tahu, mungkin ada antara mereka orang yang berpengaruh atau terkenal yang mungkin kita kenali. Boleh juga rakyat salurkan maklumat berkaitan Militan Haram ini kepada pasukan polis, betul tak?

Sebagai Rakyat Malaysia yang Patriotik, kami memohon
  • Dedahkan nama kumpulan pengganas yang dikatakan dianggotai oleh 9 individu militan di atas.
  • Dedahkan juga plot2 keganasan yang mereka rancang nak buat kat dalam dan luar negara.

Ulang siar entri 9 Individu Ditahan PDRM Kerana Terbabit Dengan Kumpulan Pengganas. bertujuan berkongsi bahan bacaan ringan dalam lingkungan rakan blogger dan jaringan sosial tanpa melibatkan sebarang keuntungan. Dengan penghargaan kepada Soz Cyili iaitu sumber atau penulis asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.

9 Individu Ditahan PDRM Kerana Terbabit Dengan Kumpulan Pengganas 4.5 5 Unknown Tuesday, April 29, 2014 Laporan PDRM 9 ditahan di Malaysia kerana terbabit dengan Kumpulan Pengganas. Kenapa Kejadian ini merupakan Kebetulan yang amat Kontroversi sekali. Satu jumlah yang besar apabila 9 individu (Malaysia) terlibat dengan Militan. Semuanya dikatakan terbabit dalam satu gerakan keganasan yang berskala besar di luar negara dan juga berpotensi melakukan keganasan di dalam negara Malaysia. Laporan PDRM 9 ditahan di Malaysia kerana terbabit dengan Kumpulan Pengganas . Kenapa Kejadian ini merupakan Kebetulan yang amat Kontrovers...


No comments:

Post a Comment