Siapa Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi

 On Wednesday, April 9, 2014  

Bila nama Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi kena petik di Fanpage Sukan Star Laman Berita Sukan Yang Di Ulas Dengan Kaki. Mungkin saja Admin disana menggunakan mana-mana nama yang mereka suka. Makanya bermulalah nama Ayoh Ngoh Kg. Pulau Babi sebagai nama samaran di page sukan yang popular itu. Dek kerana popular dan 200K jumlah like disana jugalah terbitnya rasa 'danger' dihatiku.

Seperti beberapa status yang saya embed sepertimana di bawah. Hebak sgorti! Benarkah ulasan dengan menggunakan kaki itu adalah seni yang tiada tolok bandingannya. Siapa Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi. Merupakan persoalan yang buat kita rasa macam nop glepor pun ade.

Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi











Sukan Star ( Laman Berita Sukan Yang Di Ulas Dengan Kaki )

Sebuah laman facebook fanpage yang melaporkan berita-berita sukan dalam dan luar negara dengan menggunakan kaki. Kami bukan OKU yang tidak ada tangan, tapi ulasan dengan menggunakan kaki itu adalah seni yang tiada tolok bandingannya. Akhir kata, majulah sukan untuk negara. Kalau tak mampu bersorak ketika pasukan anda dibangangkan, jangan bersorak ketika pasukan lain dibangangkan #AktaSukanStar Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi.
Click AyohNgoh for More update
Siapa Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi 4.5 5 Unknown Wednesday, April 9, 2014 Bila nama Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi kena petik di Fanpage Sukan Star ( Laman Berita Sukan Yang Di Ulas Dengan Kaki ). Benarkah ulasan dengan menggunakan kaki itu adalah seni yang tiada tolok bandingannya. Siapa Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi. Merupakan persoalan yang buat kita rasa macam nop glepor pun ade. Bila nama Ayoh Ngoh JKKK Kg. Pulau Babi kena petik di Fanpage Sukan Star Laman Berita Sukan Yang Di Ulas Dengan Kaki . Mungkin saja Admin ...


No comments:

Post a Comment