Aduan Staff JKM Layan Orang Miskin Macam Sampah.

 On Monday, November 10, 2014  





Aduan Staff JKM Layan Orang Miskin Macam Sampah.



Ohoi.


Staff JKM neh memang bodoh2 belaka ke apa? Lainkali minta la alamat orang susah tue. Buat lawatan dan bantu la dia isi borang untuk tujuan rujukan dan dokumentasi.


Apa bengap sangat otak kau sampai perkara macam neh pun tak reti fikir? Itu sebab aku cakap JKM perlu direnovasikan.


- Yang jadi staff perlu la sentiasa peka dengan perubahan semasa


- Protokol kerja perlu diubah agar selaras dengan tuntutan keadaan


- Staff yang dilantik untuk duduk di front counter mestilah jenis peramah dan tak mengeluarkan kata2 dayus yang menyakiti orang miskin


Ini aduan yang tersebar di laman sosial ;





Wajah dalam gambar di atas adalah merujuk kepada staff JKM dari Hulu Langat yng dikatakan bersikap biadap dan acuh tak acuh dalam melayan orang miskin dan terdesak yang datang meminta bantuan.


Mohon JKM Hulu Langat bertindak.


Kasi la tarbiah sikit kakitangan orang. Yang bangang2 neh bersepah2 kot sampai aku pun pernah saksikan depan mata. Bugima betul la.


Kbai.



Ulang siar entri Aduan Staff JKM Layan Orang Miskin Macam Sampah. bertujuan berkongsi bahan bacaan ringan dalam lingkungan rakan blogger dan jaringan sosial tanpa melibatkan sebarang keuntungan. Dengan penghargaan kepada Nurul Asyikin iaitu sumber atau penulis asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.

Aduan Staff JKM Layan Orang Miskin Macam Sampah. 4.5 5 Unknown Monday, November 10, 2014 Aduan Staff JKM Layan Orang Miskin Macam Sampah. Ohoi. Staff JKM neh memang bodoh2 belaka ke apa? Lainkali minta la alamat orang susah ...


No comments:

Post a Comment