Ribut, Hujan Lebat Di Putrajaya Adalah Amaran Allah Kerana Anjur Demo Pro LGBT Kata Netizens Muslim..

 On Monday, March 11, 2019  

Ribut, Hujan Lebat Di Putrajaya Adalah Amaran Allah Kerana Anjur Demo Pro LGBT Kata Netizens Muslim..

Ribut, Hujan Lebat Di Putrajaya Adalah Amaran Allah Kerana Anjur Demo Pro LGBT Kata Netizens Muslim..

SEMASA | Tinjauan mendapati rata-rata pengguna muslim di sosial media berpendapat hujan lebat dan ribut di Putrajaya pada petang sabtu adalah disebabkan oleh penganjuran demo pro LGBT.

 

Demo itu sebenarnya demo yang dianjurkan bagi mempertahankan hak wanita bersempena Hari Wanita Sedunia bagaimanapun dihijack oleh kumpulan pro LGBT.

Demo yang dianjurkan pada waktu pagi itu menerima kecaman pelbagai pihak dan penganjurnya kini disiasat polis dibawah Akta Perhimpunan Aman kerana menganjurkan demo tanpa kelulusan permit.  

Mujahid juga menolak penganjuran demo yang sedemikian dan mengatakan Malaysia dibawah pemerintahan Pakatan Harapan tidak akan mengiktirafkan LGBT.

Sementara itu di sosmed, rata-rata netizens mengecam penganjuran demo itu dan menyifatkan ia seperti mengundang bala dari Allah.

"Ingat lah janji dan peringatan Allah benar. Zaman nabi luth dah ada peringatan‼️‼️‼️

Fikir² pagi di dataran 9/3/19 demo dan cukup kuat laungan hidup hidup LGBT yang mana melanggar hukum Allah fitrah kejadian dan haiwan pun berasa hairan dengan sikap fahaman LGBT ini.
 

Petang Ribut hujan lebat di Putrajaya‼️

Jangan pikir kejadian alam hanya sebagai biasa
Kenapa di Putrajaya ⁉️ kerana pusat pentadbiran Malaysia terletak di Putrajaya. Peringatan pada pemerintah dan orang muslim Malaysia‼️,"
kata Anuar Che di Facebook.









Demo yang dikaitkan dengan bencana alam itu berlaku di Putrajaya pada sebelah petangnya. 

Menurut pandangan sesetengah netizens Putrajaya menjadi pilihan kerana ia adalah pusat pentadbiran kerajaan. - 11 Mac 2019.
 

Ulang siar entri Ribut, Hujan Lebat Di Putrajaya Adalah Amaran Allah Kerana Anjur Demo Pro LGBT Kata Netizens Muslim.. bertujuan berkongsi bahan bacaan ringan dalam lingkungan rakan blogger dan jaringan sosial tanpa melibatkan sebarang keuntungan. Dengan penghargaan kepada Ameno World iaitu sumber atau penulis asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.
Ribut, Hujan Lebat Di Putrajaya Adalah Amaran Allah Kerana Anjur Demo Pro LGBT Kata Netizens Muslim.. 4.5 5 Unknown Monday, March 11, 2019 Ribut, Hujan Lebat Di Putrajaya Adalah Amaran Allah Kerana Anjur Demo Pro LGBT Kata Netizens Muslim.. SEMASA | Tinjauan mendapati rata...


No comments:

Post a Comment